Sprzęgi do samochodów ciężarowych mazowieckie
Sprzęg dyszlowy BPU-63D80/A
|
Sprzęg dyszlowy BPU-63D80/B
|
Sprzęg drogowy typ T/BPU-62D-40/MTZ i T/BPU-63D-80/MTZ do ciągnika MTZ |
Sprzęg hakowy BPU-67D80
|
Zestaw naprawczy |
Sprzęg szynowy typ S/BPU-62D-40/MTZ i S/BPU-63D-80/MTZ do ciągnika MTZ |
Pozostałe produkty:
|
|
Zestaw naprawczy do wszystkich typów sprzęgów przyczepowych BPU-63 |
Zestaw naprawczy do sprzęgów przyczepowych typ "ROCKINGER" 260 |
|
|
|
Sprzęg hakowy BPU-67D12 Wartości charakterystyczne Dc = 12[kN] Max statystyczne obciążenie pionowe S = 70[kg]
Sprzęg hakowy produkt firmy UNIMAR jest skonstruowany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i wykonany zgodnie z regulaminem nr 55EKG ONZ przeznaczony do stosowania w pojazdach ciągnących. Współpracuje z uchem toroidalnym dyszla ?76. Homologacja nr E2055R 01 1782. |
|
|
|
Sprzęg hakowy BPU-67D110 Wartości charakterystyczne Dc = 110[kN] Max statystyczne obciążenie pionowe S = 500[kg]
Sprzęg hakowy produkt firmy UNIMAR jest skonstruowany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i wykonany zgodnie z regulaminem nr 55EKG ONZ w dwóch wersjach A i B. Przeznaczony do stosowania w pojazdach ciągnących. Współpracuje z uchem dyszla ?76. Homologacja nr E2055R 01 1634.
|
|
|
Sprzęg dyszlowy BPU-63D110 Wartości charakterystyczne Dc = 110[kN] Max statystyczne obciążenie pionowe S = 800[kg] Max wartość V=22 [kN]
Sprzęg dyszlowy produkt firmy UNIMAR typ BPU-63D110 jest skonstruowany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i wykonany zgodnie z regulaminem nr 55EKG ONZ .Przeznaczony jest do stosowania w pojazdach ciągnących i może być montowany do belki pociągowej w której jest wykonany otwór centralny o średnicy : wersja A-?84,wersja B-?94. Współpracuje z uchem dyszla ?40. Homologacja nr E2055R 01 1636. |
Sprzęg dyszlowy BPU-63D110 Wartości charakterystyczne Dc = 110[kN] Max statystyczne obciążenie pionowe S = 800[kg] Max wartość V=22 [kN]
Sprzęg dyszlowy produkt firmy UNIMAR typ BPU-63D110 jest skonstruowany zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i wykonany zgodnie z regulaminem nr 55EKG ONZ .Przeznaczony jest do stosowania w pojazdach ciągnących i może być montowany do belki pociągowej pojazdu za pomocą płyty montażowej wersja C lub D. Współpracuje z uchem dyszla ?40. Homologacja nr E2055R 01 1636. KUP |